AAA AUTO – návrat na maďarský trh

Podle tiskové zprávy AAA AUTO se firma po pěti letech vrací na maďarský trh s cílem stát se s 1000 vozy na jednom místě opět největším obchodníkem s ojetými automobily v zemi. Začátkem února AAA AUTO zahajuje výkup vozů a provoz call centra, v březnu se rozjede prodej a plný provoz včetně poskytování finančních služeb zahájí pobočka ve Fótu v dubnu.

Tisková zpráva

Tisková zpráva je oficiální prohlášení pro média nebo veřejnost, které poskytuje informace o určitém tématu. Obvykle ji vydává organizace, například podnik, nezisková organizace nebo vládní agentura.

Účelem tiskové zprávy je získat publicitu pro událost, produkt nebo službu a poskytnout organizaci způsob, jak oficiálně poskytnout podrobné informace médiím, veřejnosti a dalším zainteresovaným stranám.

AAA Auto

Česká společnost AAA Auto je leasingová autopůjčovna se sídlem v České republice. Společnost byla založena v roce 1990 a je jedním z předních poskytovatelů pronájmu a leasingu automobilů v regionu, který nabízí širokou škálu vozů a služeb, které pomáhají jednotlivcům i firmám dostat se na cesty.

Závazek společnosti k zákaznickým službám je patrný z jejího poslání: „Zaručujeme nejvyšší kvalitu služeb s bezpečností, komfortem a pohodlím“. Aby se zákazníkům dostalo co nejlepších zkušeností, zavedla česká autobazarová společnost AAA Auto účinně různá opatření a zásady.

Česká společnost AAA Auto je leasingová autopůjčovna

Služby české autobazaru AAA Auto jsou přizpůsobeny potřebám firemních i soukromých klientů. Ať už si potřebujete pronajmout vůz pro podnikání, nebo pro volný čas, česká AAA Auto Společnost vám má co nabídnout. Společnost má široký výběr vozů od ekonomických až po luxusní varianty a nabízí atraktivní balíčky pronájmu a konkurenceschopné ceny.

Zákazníci se navíc mohou rozhodnout pro různé doplňkové služby, jako je široká nabídka doplňkových balíčků pro řidiče a silniční asistence.

Česká autobazar AAA Auto bere velmi vážně také bezpečnost. Všechna vozidla podléhají přísným bezpečnostním kontrolám a pravidelné údržbě a opravám. Společnost má také 24hodinovou pohotovostní službu pro případ poruchy nebo nehody, takže si můžete být jisti, že vaše vozidlo je v dobrých rukou.

Jako přední poskytovatel pronájmu a leasingu vozů má česká společnost AAA Auto vysoký standard služeb zákazníkům. Nabízí nejen konkurenceschopné ceny a flexibilní služby, ale také podporu a klid v duši díky 24hodinové pohotovostní službě a pravidelným bezpečnostním kontrolám a údržbě. S českou AAA Auto Company můžete bez obav vyrazit na cesty.

AAA Auto v detailech

„Chceme se výrazně odlišit od konkurence stářím aut a počtem najetých kilometrů – budeme nabízet v průměru mladší a méně ojetá vozidla. Během roku se chceme stát největším obchodníkem s ojetinami v zemi.

Chtěli bychom z naší pobočky v Budapešti výhledově nabízet až 1000 automobilů z jednoho místa – to bude naše největší konkurenční výhoda,“ uvedla k mezinárodní expanzi generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Pobočka AAA AUTO pro Budapešť sídlí v místě bývalé pobočky uzavřené v průběhu světové finanční krize před téměř pěti lety. Celková plocha pobočky je 25000 m2. O zákazníky a vystavené vozy se zde bude starat přes čtyřicet zaměstnanců.

AAA AUTO si chce kromě nabídky kvalitních vozů získat maďarské zákazníky také službami „šitými na míru“. „Jde zejména o výkup vozů v hotovosti a mobilní výkup přímo na místě určeném zákazníkem. To jsou služby, které jsou například v České republice již zcela běžné, ale v Maďarsku absolutně unikátní,“ uvedla Topolová.

Jako je to běžné i v ostatních zemích, kde AAA AUTO působí, i v Maďarsku bude již od zahájení prodeje možno přímo na pobočce vyřídit nákup vozu na splátky.

Zákazníci budou mít pro nákup vozu na úvěr na výběr z nabídek čtyř partnerů z řad etablovaných hráčů na maďarském trhu. Budeme rovněž zprostředkovávat havarijní pojištění a povinné ručení. Dalším produktem bude také pojištění mechanických a elektrických závad vozů ve spolupráci se společností Lloyd‘s of London,“ řekla Topolová.

Lokální telefonní číslo na call centrum společnosti sídlící v Praze je při volání z území Maďarska 1 810 0000 a jeho provozní doba je 8:00 až 20:00, sedm dní v týdnu. Zákazníkům je k dispozici dvacet pět maďarsky mluvících operátorů. Webová prezentace společnosti včetně nabídky automobilů se nachází na adrese www.aaaauto.hu.

Hlavním marketingovým nástrojem při našem návratu na maďarský trh bude intenzivní TV kampaň, která je v Maďarsku klíčovým médiem. Jako na všech ostatních trzích spolupracujeme s leadery trhu, jakými jsou největší auto-moto servery nejpopulárnější rozhlasové stanice a komerční TV.

Po zkušenostech v jiných zemích i zde využijeme ověřené spojenectví s globální mediální sítí Havas, díky jejíž síle můžeme své mediální kampaně nastavit dle našich potřeb i na startu svého návratu na maďarský trh,“ řekla Topolová.

AAA AUTO Group v roce 2013 prodala 56 648 vozů, což znamená meziroční zvýšení o 10,3 % a návrat k tempu růstu z předkrizového období. Nejsilněji rostoucím trhem bylo se 17,4 % meziročního zvýšení prodejů pro skupinu Rusko, kde bylo autocentrum v rámci mezinárodní expanze otevřeno v roce 2011.

V roce 2014 očekává AAA AUTO další nárůst prodejů s předběžným cílem blížícím se 62 000 prodaných automobilů. V Maďarsku společnost provozovala v letech 2006-2009 postupně až 7 poboček.

Ze země se následně stáhla z důvodu zhroucení zdejšího trhu s ojetými automobily v důsledku dopadů světové finanční krize. „Vždy jsme měli v plánu se do Maďarska vrátit, proto jsme si většinu nemovitostí ponechali. To nám nyní výrazně pomáhá v návratu na zdejší trh. Rovněž jsme rádi, že se k nám vracejí naši bývalí zaměstnanci, čehož si velmi vážíme,“ uzavřela Topolová.

Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 33 poboček v České republice, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence již obsloužila přes 1,4 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny ve roce 2012 činily 336 milionů eur. V roce 2013 AAA AUTO prodalo celkem 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2 455 na ruském trhu.

Společnost prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989.

Co je call centrum?

Call centrum je centralizované oddělení, které slouží k přijímání nebo předávání velkého množství požadavků po telefonu. Společnosti je využívají k udržování přímého kontaktu se svými klienty nebo zákazníky.

Obvykle obsluhují speciálně vyškolení zástupci zákaznického servisu, kteří jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, přijímají hovory a odpovídají na složitější dotazy. Mnoho moderních call center používá automatizovaný telefonní systém, například aplikaci pro integraci počítačové telefonie (CTI), který příchozí hovory přesměruje na správného zástupce zákaznického servisu.

Call centra se obvykle dělí na několik částí, například na příchozí a odchozí. Příchozí hovory jsou ty, které do kontaktního centra přicházejí od zákazníků, zatímco odchozí hovory jsou ty, které telefonují zástupci, obvykle proto, aby kontaktovali potenciální zákazníky a poskytli jim více informací o svých nabídkách.

Hlavním účelem call centra je poskytovat služby zákazníkům nebo podporu prodeje. Často je využívají společnosti, které poskytují zákaznickou podporu pro své produkty nebo služby, což jim umožňuje efektivněji vyřizovat velké objemy zákaznických hovorů.

Kromě toho mohou call centra sloužit k distribuci hovorů neboli k přesměrování hovorů na správnou osobu, která může zákazníkovi nejlépe pomoci s jeho problémem. To napomáhá efektivitě tím, že zákazník není předáván od jednoho zástupce k druhému.

Kromě poskytování služeb zákazníkům lze call centra využít také pro průzkum trhu a telemarketing. Prostřednictvím telemarketingu mohou call centra oslovovat potenciální klienty a nabízet jim produkty nebo služby. Kromě toho mohou operátoři v call centrech provádět průzkum trhu tím, že jednotlivcům kladou otázky týkající se produktů a služeb.

Závěrem lze říci, že call centra jsou pro podniky na celém světě neocenitelným přínosem. Nabízejí podporu zákaznického servisu, průzkum trhu a telemarketing a také snadnou cestu vyřizování velkého množství zákaznických hovorů.

Upozornění k CFD: Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 51 až 76 % účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků.

© 2024 Vpenize.cz | Nakódoval Leoš Lang